Zwroty i reklamacje

Dziękujemy za zakup naszych e-booków i kursów!


Chcemy, aby każdy nasz klient był w pełni zadowolony z zakupionych produktów. W związku z tym przygotowaliśmy jasne zasady dotyczące zwrotów i reklamacji, które pozwolą sprawnie rozwiązać wszelkie kwestie związane z Państwa zamówieniem.

Zwroty e-booków

Ze względu na specyfikę produktów cyfrowych, takich jak e-booki do pobrania, nie ma możliwości ich zwrotu po dokonaniu zakupu. Po pobraniu pliku e-booka zakup jest traktowany jako ostateczny. W przypadku problemów technicznych z pobraniem lub odczytaniem pliku prosimy o kontakt, a nasz zespół wsparcia pomoże w rozwiązaniu problemu.

Reklamacje e-booków

Jeśli zakupiony e-book zawiera błędy techniczne lub jest niekompletny, prosimy o zgłoszenie reklamacji na adres e-mail podany na dole strony. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać opis reklamacji oraz dokument potwierdzający nabycie reklamowanego towaru u nas (np. kopia paragonu, potwierdzenie przelewu z rachunku bankowego). W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do reklamacji i poinformujemy o dalszym postępowaniu. Dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać problem i dostarczyć poprawny plik lub inną odpowiednią rekompensatę.

Zwroty szkoleń online

Szkolenia online podlegają zwrotowi do momentu rozpoczęcia kursu lub uzyskania dostępu do materiałów szkoleniowych. Po rozpoczęciu szkolenia lub pobraniu materiałów edukacyjnych uznajemy zakup za ostateczny i nie podlega on zwrotowi. Prosimy o przemyślany wybór szkoleń.

Reklamacje szkoleń online

Jeśli z jakiegokolwiek powodu szkolenie nie spełnia Państwa oczekiwań lub wystąpiły problemy techniczne, prosimy o kontakt. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać opis reklamacji oraz dokument potwierdzający nabycie reklamowanego towaru u nas (np. kopia paragonu, potwierdzenie przelewu z rachunku bankowego). W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do reklamacji i poinformujemy o dalszym postępowaniu. Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie, starając się znaleźć rozwiązanie, które będzie satysfakcjonujące dla naszych klientów.


Nota prawna

Art. 38 ustawy o prawach konsumenta

1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

[…]

13) o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a przedsiębiorca przekazał konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1;


Dziękujemy za zaufanie i zapraszamy do kontaktu w razie jakichkolwiek pytań!